۴ پاسخ

خوبه پسر منم 10500 بود قدش 83 بود و البته ک بنظر من عالیه پسرم چون مهم اینه ک غذاشو میخوره حالا چاق باشه ک چی

کمه والا پسر من ۱۱ بازم لاغرع

پسر من ۱۰/۶۰۰ یود بهداشت گفت خیلی کمه🥲

بسنگی به وزن تولدش داره

سوال های مرتبط