من خورش میذارم البته ۴تا ۵ ساعت تو پیاز و ادویه و آبلیمو میخوابونم بعد سرخ میکنم یکم با پیاز و خورش آبدار میذارم
بنظرم سوپ خوب میشه
سوپ..یا مث ابگوشتش کن
سوپ درست کن
بوقلمون خوبه
من معمولا یا میریزم تو شیشه و میندازم تو ابجوش میخورم
یا اگه بخوام غذا درست کنم همین بلدرچین رو سرخ میکنم و سس درست میکنم با برنج برای سسش پیاز رنده ای رو سرخ میکنم با رب و اب و ادویه
یا هم ک بلدرچین رو با هرچی ک دوس داری مث سیب زمینی بادمجون گوجه کدو و قارچ و اینا سرخ کن با نون نوشجون کنین
توی گوگل بزن
کلی تنوع غذایی هست
من خودم تا حالا درست نکردم
فقط کبابیببب😋
منم گرفتم هنوز نمیدونم چیکار کنم🥲😂
میگن کباب بهترین روشه😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.