منم بیشتر روزا تنهام عزیزم. خسته نباشی از بچه داری. کاش یه تایمی بعد خواب بچه بذاری برای خودت.
بگیر بخواب عیب نداره توهم خسته ای حق داری قربونت بشم 🫂❤️
ن ک. ماامرور داد نزدبم
بگیر بخاب. مادره دیگ گاهی کم. میاره
وای منمممم عین تو شوهر ناشب سرکار رره خودم تنهااام دخترم شددی بازیگوش امشب شوهرم افطارمبکرد تواشپزخونه من اومدم شلوار پای دخترم کنم بشدت بدش میاد ازلباس عوض کردن بازفراذکرد دیگه زدم زیرگریععه شوهرم دلش سوخت ولی دخترم کماااکن نگام میکرد وچشاش پرشیطنت عین خیااالش نبود
منم تنهام. شوهرم ۱۱ صبح میره ۱۲ شب میاد گه بچه خوابه.
خیلی سخته درکت میکنم.
گاهی دوس دارم قدر یک ساعت بشینم بدونه اینکه کسی از پاهام آویزون باشه ولی نمیشه..
بگیر بخواب عب نداره هممون یهو کنترلمونو از دست میدیم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.