گفتن بخاطر زردیش ک یکم بالاس باید بستری بشه🥲

۶ پاسخ

نه بستری نکن خودت تو خونه ازش مراقبت کن خوب میشه

7 زیاد نیست ک
مال دخترم زردیش 6 بود بستری نکردن
بیمارستان دولتی یا شخصیه؟

چندبودزردیش؟

اشکال نداره اگر نیازه بستری کنید زردی بالا توی بیمارستان بستری کنید خیلی بهتره تا خونه و دستگاه چون دستگاه های بیمارستان و مراقبت اونا خیلی سریع تر بچه خوب میشه

حتما بستری کن خیالت راحت میشه
دختر منم زردی داشت دوشب بستری شد
زردیش چنده

به منم گفتن بچه روسوراخ میکنندبیمارستان دستگاه بگیراجاره کن توخونه بهتره

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی