۷ پاسخ

عزیزم بسلامتی زایمان طبیعی کردین؟دکترتون کی بود؟کدوم بیمارستان بودین؟میشه تجربتونو بگین

ای جانم انشاالله زایمان راحتی هم داشته باشی عزیزم😍من یکی الان از درد کمر نمیخوام لذت ببرم از بارداری😖😂 فقط میخوام زود بگذرهههههه:/

من ک دیگ خسته شودم نمیاد

مبارکه خداروشکر که تا اینجا رسیدیم منم16 اسفندم انشاالله

ای جانم خداروشکر 😍❤
انشالله به سلامتی بغلش میگیری عزیزم 😘👼🏻

منم 15 اسفندم
درست مثل شما😍😍😍

انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم منم ۲۳اسفندم 🥹🥰

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی