۶ پاسخ

وایی منم همین بودم تو بارداری

چاره ای نیست ،میگذره اینم
بیشتر جای خنک دراز میکشیدم و هوای آزاد بهم میخورد،تو بوی غذا هم نباش ، از بیرون غذا واست بیارن
نون خشک و پنیرم خوبه

سلام دخترا یکی گفت خوردن زیاد قرص دمیترون باعث شکاف لب بچه میشه گفت دکترزنان تهران گفته

سلام عزیزززم منم تا همین یکماه پیش همین بودم😶 ولی الحمدالله دیگه دکتر دمیترون و شروع کرد برام بهتر شدم ولی کافیه نخورم یه روز ...🥴

چندماهتونه؟ من ۹ماه بارداری داغون شدم از بس استفراغ میکردم. ....خیلی بد بود درکت میکنیم ان شالله فارغ میشی راحت میشی

منم سر دخترم اینجوری بودم سر پسرم کمتر ولی قرص دمیترون که دکتر داد کمکم کرد خیلی

سلام باردارید؟

سوال های مرتبط