۳ پاسخ

از اونا نیست. از اونایی که روی پیشونیش میزاریم. از اوناست

باید چند دقیقه بمونه که بوق بزنه
با لب چجوری تبشو میگیری؟

چون باید 5 دقیقه بزاری زیر بغل بمونه
بعد از بوق سریع برش نداری

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی