گلم رفلاکس کاری به غذا نداره فقط برگشت شیر هست باید کمتر شیر بهش بدی ولی در زمان های بیشتر و کوتاهتر و وقتی شیر دادی حتما اروغ گیری کن نیم ساعت چون این جور بچه ها بیشتر از یکی دوتا آروغ دارن و معمولا سخت آروغ میزنند و بعد که میخوابونی در تشک رفلاکس یا شیبدار بخوابون و رو دست باشه زمانهای شب که خدایی نکرده شیر برنگرده
چیزای ک اسید دارن مثل پرتقال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.