منکه دیشب میخواستم پاشم وصیت نامم رو بنویسم
نه والا
منم زیاد فک کردم بهش
لیا ی قلق های داره ک فقط خودم بلدمش
پیش کسی نمیمونه هیچکس نمیتونه بش غذا بده جز من نمیزاره کسی بخابونتش
همش ب مامانم میگ ی کار کن از پسش بر بیایی اگ من یهو بیوفتم بمیرم چی بچم نا بود میشه
انقدم بم وابستس هرجا برم باس ببرمش
دو دیقه نبینه منو انقد زار میزنه
اره بیشتر وقتا میگم من نباشم بچم بی مادر میشه گریم میگیره دیوونم بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.