۴ پاسخ

ی قاشق چای خوری آرد رو با نصف استکان آب بزار بپزه و قشنگ غلیظ بشه بعد با ی پیمونه شیرخشک رقیقش کن
من شیرپاستوریزه نمیریزم

اشکالی ندارع ببین اول آرد برنج با شیر یا آب مخلوط میکنی من با آب درست میکنم شیر یکم آلرژی داره خب بعد به قوام دلخواهست رسید خنک شد یه پیمانه شیر خشک درست میکنم میریزم داخل فرنیش من حقیقتش پسرم با شیر خشک دوست نداشت

من باارد برنج درست میکنم

فقط هر کسی گفت بگه با شیر خشک چندتا پیمانه بریزیم

سوال های مرتبط