۱۴ پاسخ

امکان داره به شیر پروتین گاوی حساسیت پیدا کرده باشه
البته تا به حال همیشه شیر گاو می‌خورده هیچ اینجوری نبوده

خوب میشه نگران نباش سه روزه همشون میرم. دختر منم تب داشت بدش اینطور شد

رزوئلا گرفته پسر من ک گرفت اینجوری بردم پیش دکتر گفت هیچی نیازی نیست خودش خوب میشه بعد دوسه روزه خوب شد

شاید ویروس رزوئلا گرفته اول تب بعد بدن میریزه بیرون خود ب خود خ‌ب میشخ نیاز به کرم هم نیست

تب بدنشه ریخته بیرون.

اگه دون دون های زیرپوستی خیلی ریزه وقرمزه بایدحتماببری دکتر

شربت نئوتادین رو چقدر بدم اونم مال حساسیت هست چند سی سی هم یک بار بدم خوبه؟

تبش ریخته بیرونه

اون تب بدنش زده بیرون

خوب باید چیکار کنم بدنش رو الان بتامتازون زدم و صورتش رو هیدرو کورتیزول

سیتریزن بده یه سی سی بخوره

من بادوم زميني ميخورم اينجوري ميشم

حساسیت گرفته عزیزم

حساسیته فکر کنم

سوال های مرتبط