کسی با گاز انتونکی زایمان طبیعی کرده?

۳ پاسخ

من استفاده کردم خوب بود

ت زایمان طبیعی من ۷ سانت بودم درخواست گاز کردم دادم ت درد نفس میگیری ولی خوابت میگیره من سرم گیج میرف پرستار میگف زیاد بکشی مسموم میشی

من دیدم داخل زایشگاه میزدم گیج میشی خواب آور هم هست نمی تونی زور بزنی. در صورتی بهت میزنن. که دهنه رحمت ۷تا ۸سانت باز شده باشه که بتونی زور بزنی اولش نمیزنن بهت چون باید زور بزنی وای همین زور زدن چون اگر زور ندی ممکن بچه خفه بشه خدایا هزار مرتبه شکر من سزارین هستم

سوال های مرتبط

مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد