منم دقیقا ۲۴۰۰ بود
منم 33 هفته 1800 بود 35 هفته 2400.البته سونو داپلر رفته بودم اوکی بود
پسر دختر خالم ۱۸۰۰ دنیا اومد دستگاهم نرفت
الان یکسالشه ماشالا خوشگل و تپل
نگران نباش بسپارش بخدا
من خواهر جاریم طبیعی زایمان کرد بچش ۱۸۰۰بود الان دوماهشه تپل شده ماشاالله
بچه دختر خالم ۲۳۰۰ بود به دنیا اومد ماشالا الان خیلی تپلو شده
عزیزم مگ وزن نی نی چقد بوده
دیقا بچم ۲۴۰۰ میخان ختم بارداری بدن بم
البته ۲۴۰۰تخمینیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.