سلام خانمای گل وگلاب، سونو بعد از ان تی دیگه ن هفته باید بری؟

۴ پاسخ

ببخشید بعد آنومالی خاستم بگم اشتباه شد

آنومالی رو رفتم، میخام بدونم سونو بعدی کی هس؟؟؟؟ چن هفته بایدرفت

۱۸تا ۲۲ انومالی

۱۸ هفته باید بری مگ ان تی چند هفتع دادی؟

سوال های مرتبط

مامان علی و امیرحسین مامان علی و امیرحسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وهفتم بارداری