سلام بعد از سونو ان تی هفته چندم باید سونو بدیم؟

۶ پاسخ

18 هفته و 4 روز بهترین زمانش هست

سونو ان تی ک ۱۲ الی ۱۳ هفته باید رفت
سونو آنومالی ۱۸ الی ۲۰ هفته باید رفت
و سونو رشد ک ۲۸ تا ۳۰ هفته میرن

انومالی ۱۸ هفته

من 17هفته دو روز. رفتم اونومالی
ولی میگن بهتر18هفته باشه

۱۸هفته

۱۷ الی ۱۸ هفته سونو انومالی

سوال های مرتبط

مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری