برا من ماما محلمون نوشت رایگان شد خوده بهداشتم بری بنویسه رایگانه
اگه همون فقط گلوکز باشه که 15تا200 تمن
اگه ازمایشای دیگه هم باشه تا1500هم میره بسنگی دارع دکترت چنتا ازمایش نوشته باشه
اگه از طرف بهداشت بری مرکز بهداشت رایگانه ولی من با بیمه رفتم ازمایشگا 1400شد
از طرف بهداشت برو رایگان
من ۷۰ شد
780 شد برا من
من الان ازمایشگاه بودم ۶۰۰ خورده ای شد تامین اجتماعی البته که تیرويید و ویتامین دی و یه چیز دیگه هم بود
زیاد هزینه ای نداره از من با تامین اجتماعی۴۰۰ شد
۱۱۰۰شد برای من
من بیمه ایرانیان دارم کسی با ایرانیان انجام نداده؟
با بیمه ۳۰۰ شد
با دفترچه و آزمایشگاه دولتی 45 هزار تومان دادم
من ۱۸۰ دادم
۱۵۰ اینا نهاااایت گرون بشه ۲۰۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.