سلام نمیدونید این ازمایش پودر هزینه اش چقدر میشه؟؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

برا من ماما محلمون نوشت رایگان شد خوده بهداشتم بری بنویسه رایگانه

اگه همون فقط گلوکز باشه که 15تا200 تمن
اگه ازمایشای دیگه هم باشه تا1500هم میره بسنگی دارع دکترت چنتا ازمایش نوشته باشه

اگه از طرف بهداشت بری مرکز بهداشت رایگانه ولی من با بیمه رفتم ازمایشگا 1400شد

از طرف بهداشت برو رایگان

من ۷۰ شد

780 شد برا من

من الان ازمایشگاه بودم ۶۰۰ خورده ای شد تامین اجتماعی البته که تیرويید و ویتامین دی و یه چیز دیگه هم بود

زیاد هزینه ای نداره از من با تامین اجتماعی۴۰۰ شد

۱۱۰۰شد برای من

من بیمه ایرانیان دارم کسی با ایرانیان انجام نداده؟

با بیمه ۳۰۰ شد

با دفترچه و آزمایشگاه دولتی 45 هزار تومان دادم

من ۱۸۰ دادم

۱۵۰ اینا نهاااایت گرون بشه ۲۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد