۵ پاسخ

تو آروغ رو بگیر بعد خودش میخوابه باز اگر بیدارشه

بگیر همیشه منم خوابیدنی نمیگرفتم رفلاکسی شد

آروغ گرفتن چقدر دردسر دارههههههههههه

بگیر همیشه
من نمیگرفتم دلدردی شد.
الان که میگیرم بهتره

منم همین مشکل دارم
ولی گفتن باید حتما بگیری
و وقتی میگیرم بیدار میشه

سوال های مرتبط