۱۱ پاسخ

من میخابونم بیداربشه بلافاصله آروغش میگیرم

نه فقط سرش بالا بزار تقریبا سی درجه بیدار ک شد اروغش بگیر

من نمی‌گیرم،ولی اگه ببینم وسط خواب هی نق می‌کنه و تکون میخوره بر میدارمش اروغشو میگیرم بعد میذارم سر جاش

من حتما باید بگیرم وگرنه دلدرد میشه

من خواب بودنی نمیزنه اصلن

من نمیگیرم
بیدار میشه بدخواب میشه

اگه خیلی خورده بگیر
وگرنه به پهلو میتونی بذاریش حتما یه چیزی بذار پشتش بر نگرده صاف نخوابه

اره بگیر

نبابا خوابه دیگ

اره بگیر

نه دیگه

سوال های مرتبط