من میخابونم بیداربشه بلافاصله آروغش میگیرم
نه فقط سرش بالا بزار تقریبا سی درجه بیدار ک شد اروغش بگیر
من نمیگیرم،ولی اگه ببینم وسط خواب هی نق میکنه و تکون میخوره بر میدارمش اروغشو میگیرم بعد میذارم سر جاش
من حتما باید بگیرم وگرنه دلدرد میشه
من خواب بودنی نمیزنه اصلن
من نمیگیرم
بیدار میشه بدخواب میشه
اگه خیلی خورده بگیر
وگرنه به پهلو میتونی بذاریش حتما یه چیزی بذار پشتش بر نگرده صاف نخوابه
اره بگیر
نبابا خوابه دیگ
اره بگیر
نه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.