عزیزم سزارین تواون لحظه هیچ دردی نداری بعدش خیلی اذیت میشی درست نمیتونی راه بری درد داری بخیه ها اذیت میکنه تا جای خودتو بگیری طول میکشه
ولی طبیعی اون لحظه شاید خیلی زیاد درد بکشی و واقعا غیر قابل تحمل باشه برات ولی بلافاصله بعد به دنیا اومدن نی نی همه چی از یادت رفته و حالت خوبه
تا ابد و یک روز زایمان فقط و فقط سزارین بخدا هیچی نمیفهمی
۴سانت که باز بشی یه آمپول 💉 فشار میزنن زور میوفته پشت بچه زور میزنی میاد بیرون
من دوتا بچه آوردم طبیعی اینم میخوام طبیعی باشه درد خیلییییی داره ولی بعدش دیگه دغدغه بخیه نداری و زجر کشیدن
تو که دیسک کمر داری بعد سزارین به خاطر عوارض آمپول بی حسی دیسک کمرت بدتر نمیشه؟ از دکترت اینو حتما بپرس من الان آدمایی که دیسک ندارن بعد سزارین میگن یه وقتایی کمر درد میشیم واسه شما بیشتر نشه یه وقت
منم سفالیکه یعنی دیگه نمیچرخع🫤
آخه جفتش درد داره زایمان بدون درد نمیشه طبیعی قبلش سزارین بعدش
من نمیدونم سزارین چجوریه ولی دوستم با دیسک کمر طبیعی آورد داغون شد حتی به سر بچه اش هم فشار اومد و بچه مشکلات ذهنی پیدا کرد دومی دیگه سزارین کرد بچه اش سالمه
من سه بار سز شدم قطعا بازم میگم سزارین
چون ديسک کمر داری سزارین سخت تره
عزیزم سزارین ک بدترع امپول بیحسی کمروداغون میکنه من ک کمرم داغونه میخام بگم بیهوشم کنن اگه بشع چون واقعن نمیتونم
کاش میشد تخ.....م گذاشت😮💨
واای خوشبحالت کاش بچه منم سفالیک باشه
سزارین قطعن بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.