۷ پاسخ

از پروسه زایمانتون بگید

بیشتر روح و روانه ک ب هم میریزه، من درد داشتم و بعدش از شدت ب هم ریختگی کلی گریه کردم😂🥲

من‌که‌هنوز رابطه نداشتم‌خخخخخخ

بد بد خیلییی بد کیلو کیلو روان کننده زدیم ولی تا از دهانه رد شد دیگه درده هم رفت

واسه من دردش مثل اولین رابطه بود یادی شب عروسیم افتادم اونشب

من ک ترس برم داشته فکر نکنم بتونم

عادی بود درد زیادی نداشت

سوال های مرتبط