بچها میگم من دی. زیر شکمم درد نمیکنه چند روزه؟طبیعیه؟

۱ پاسخ

اهوم
بعضی روزا درد هست بعضی روزا نیست

سوال های مرتبط

مامان آیهان جانم مامان آیهان جانم روزهای ابتدایی تولد