خانما سرماخوردگی ابریزش بینی گلودرددارم چیکارکنم🥴

۴ پاسخ

بوخور بده دارو ک نمیدن الان براگلو دردم میخوای توی شلغمو خالی کن یذره عسلبریز بزار اب بندازه بخور البته اگه بازعسل میشه خورد نمیدونم بعضیا دیابت دارن نمیشه

من سرماخوردگی خیلی بدی گرفتم
دکترم برام اموکسی سیلین و شربت دیفن هیدرامین نوشت
هر ۸ ساعت بخورم
ولی گفت دیفن هیدرامین رو فقط ۲،۳ روز بخور
باقیشو قرقره کن

وقتی دیدی سرما خوردگیت داره شروع میشه اسپری بینی بگیر بزن همونجا میمونه

منم سرما خوردم و جز تحمل کار دیگه ایی نمیکنم😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری