چرا دردم نمیگیره خسته شدمم

۱۰ پاسخ

برو معاینه کنن

طبیعی همین انتظارش سخته
ماها که سزارین هستیم تاریخ میدونیم،راحت تر میگذره

فقط حمام و رابطه جنسی کمک به زودتر زایمان میکنه

من آخرین بار ۱ سانت بودم

منم زانوهام اینقدر درد می‌کنه از بس ورزش و اسکات و پیاده روی
دردم نگرفته هنو

آویشن دم کن بخور

وای برا همین ازطبیعی بدم میادا
بخداخیلی سخته

من ۳۸ هفته هستم

ای من میخام تا 40 هفته زایمان نکنم بعد دکترم 38 هفته ختم بارداری داده

پیاده روی کن. اسکات بزن. پله برو. انشاءالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۱۰ ماهگی