۵ پاسخ

فدات عزیزم انشالله که بهتربشید گلم

اگه هم بچه تب داشت شربت استامینوفن وایبو بروفن بهش بده هر ۴ ساعت .
۴ ساعت اول که بهش استامینوفن دادی ۴ ساعت بعدی ایبوبروفن بده عزیزم به همین روال تا که کلا تبش قطع بشه

خودتم کلداکس بخور سر۸ ساعت خیلی خوبه

شربت کوریزان بهش بده عزیزم

سلام عزیزم بنظر من فعلا براش اسپری بزن تا بینیش از حالت خشکی دربیاد من دخترم دقیقا مثل دخترشما اول بینیش کیپ شد بعد عطسه بعد هم یکمم سرفه
علائم دخترم همون کیپ بودن بینیش روز پنچ شنبه بودمتاسفانه دکترش نبوددیگ جمعه هم عطسه و سرفه شنبه بردم دکترخودش
بعد از دیروز خودم یکم گرفتگی بینی دارم
شما هم بنظرم خودت هم برو دکتر و مواظب باش ولی علائم دیگ ای دیدی حتما دخترتون ببرید دکتر تا خودتون بخواین دارو بگیرین براش

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی