۵ پاسخ

بنظرم دکترا دقیق تره چون دیجیتالی
منم دکتر یه وزن میگه بهداشت یه وزن دیگه .

من که میبرم دکتر میگه ۹ کیلوعه
میبرم بهداشت میگه ۸ کیلوعه
در این حد اختلاف😑😑😂😂

ن دوتاش خوبا ولی باید با ترازو پیش بری مول هاشون فرث میکنه

والامن میرم دکترپایین ترمیگ بهداشت بیشتر😄

اره بهداشت ترازوهاش قدینیه از دکترا جدید

سوال های مرتبط