۲ پاسخ

واااای چجوری زایمان طبیعی میکنید🥲😩😩
فکر‌اینکه بخیه بخوره اون قسمت و بدتر از اون بخیه هاش باز بشن روانیم میکنع🫩

سزارین یا طبیعی

سوال های مرتبط