۴ پاسخ

خودزنی نمیکنه ولی جیغ و قهر و گریه داره

اره دخترم خودشو میزنه جیغغغغ میزنه به گریه ام میشه اصلااا اهمیت نمیدم ب کارام میرسم بعد ساکت شه میرم پیشش یا چیزی بخواد میدم یا ببینم خطرناکه حواسشو پرت میکنم گاهی خیلی رو مخه هر چی بخواد میدم فقط گریه نکنه

اره پسر من که منم میزنه

دختر من قهر میکنه و گریه میکنه ولی من اهمیتی نمیدم مخصوصا وقتی گوشیم رو میخاد

سوال های مرتبط