۸ پاسخ

آل ارژنین برای چیه؟؟

۲۴۰تومن عزیزم منم خودم خریدم خودم ک وزنم زیاد شده خدا کنه رو بچه م تاثیری داشته باشه

من دیروز خریدم ۳۶۵ تومن

ازاد من شکلاتیش رو سیصد و خورده اب گرفتم ولی گفت طعم های دیگش مثل موزی و وانیلی و توت فرنگی ارزون تره دویست و خورده ای

آره من هر رو بارداریم خودم رفتم خریدم

اره بخور ولی دیگ مولتی ویتامین رو نخور چون لیدی میل خودش پر ویتامینه

اگ قند نداشتی بخور

آره ضرر نداره

من آزاد ۲۳۰ خریدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی