آل ارژنین برای چیه؟؟
۲۴۰تومن عزیزم منم خودم خریدم خودم ک وزنم زیاد شده خدا کنه رو بچه م تاثیری داشته باشه
من دیروز خریدم ۳۶۵ تومن
ازاد من شکلاتیش رو سیصد و خورده اب گرفتم ولی گفت طعم های دیگش مثل موزی و وانیلی و توت فرنگی ارزون تره دویست و خورده ای
آره من هر رو بارداریم خودم رفتم خریدم
اره بخور ولی دیگ مولتی ویتامین رو نخور چون لیدی میل خودش پر ویتامینه
اگ قند نداشتی بخور
آره ضرر نداره
من آزاد ۲۳۰ خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.