چند هفته رفتید برا ان تی؟

۲۰ پاسخ

12هفته 1روز رفتم

دوازده هفته دوروز عالیع دیگه

۱۲ هفته برو من ۱۱هفته و۵ روز رفتم

۱۱ هفته و۵ روز

من انشاالله ۱۲ هفته و پنج که میشه شنبه میرم 😍❤️

من ۱۱ هفته ۴ روز بودم رفتم گفت ۱۲ هفته ای

۱۲هفته و ۶روز

۱۲هفته و ۲روز

۱۲هفته و ۶روز

۱۱ و ۶روز

۱۲ هفته

۱۲ هفته

۱۱هفته و ۴بود فکرکنم

۱۲ ۱ روز

طبق پریودی 12هفته4روز رفتم
ولی 13هفته1روزش بود

من دکترم برا 27 اسفند نوبت داده بهم که میشم 11 هفته و 6 روز

من یازده هفته ۳ روز رفتم

۱۲هفته انتی ۱۸هفته آنومالی

۱۲هفته و۵روز

۱۲ هفته بهترین تایمشه

سوال های مرتبط

مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان آراز 🫄👶 مامان آراز 🫄👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان جان دل مامان جان دل روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی