امروز انومالی دارم میشه دعا کنین همه چی خوب باشه 🥹❤️🙏

۱۴ پاسخ

عزیزم نگران نباش ایشالله همچی درست پیش میره و نی نی سالمه خبرشو بذار برامون عزیزم

عزیزم چن هفته میخای بری انومالی؟

انشاالله همه چیز عالیه 😍😍

منم دو هفته دیگ دارم
از دیشب فکرم مشغوله
ان‌شاءالله که همه چی خوبه

انشلاه همه چی خوب پیش بره

انشالله خوبه همه‌چی

انشالله توکل بخدا 🤲🤲

انشاالله خیره عزیزم استرس نگیر
پیش کی میری انومالی

امید به خدا
انشاالله که همچی خوبه

توکل به خدا الهی که همه چیز عالی باشه

انشاالله همه چی خوب باشه عزیزم استرس نداشته باش

ایشالا همه چیز خوب پیش میره به زودی بچتونو بسلامتی بغل میگیرید❤️

عزیزم درک میکنم انشاالله همه چی خوبه برو ب سلامت انشاالله هرچی تو صلاحته همون میشه

انشاالله همه چی خوبه😍

سوال های مرتبط

مامان مروارید مامان مروارید هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وششم بارداری