۶ پاسخ

عزیزم با دست که کامل خالی نمیشه سینه با شیر دوش برقی اگه بگیری فک کنم ۴-۵ برابر اینی که با دست دوشیدی بشه

شیردوش دستی بگیر بهتره ارزونم هست

ببینید چربه یا نه؟

تصویر

کمه بنظرم البته شاید چرب باشه

با چی دوشیدی؟ احتمالا کامل خالی نشده چون خیلی کمه

بعد از چند ساعت؟
اگه سه ساعت گذشته که خیلی کمه
البته اگه وزن گیری بچه خوبه زیاد حساس نباش رو حجم شیرت

سوال های مرتبط