۶ پاسخ

از داروخانه بپرس

نان خوبه

من نان دادم خوبه هم بچه رو تپل کرد ام وزن گیریش عالیه

من ک ببلاک کامفورت فقط دخترمو اذیت نکرد بقیشون قوی بودن براش

اپتامیل ، بیومیل ، گیگوز ، اینا خوبه

ابتامیل

سوال های مرتبط

مامان حسنا سادات مامان حسنا سادات ۱ ماهگی