من مولتی رو هرروز بعد از صبحانه میخورم ویتامین دی رو بعد از غذا و اهن اسیدفولیک رو قبل خواب
من هرروز میخوردم یه کم وزنم تو یه ماه زیاد رفته بود بالا یه روز درمیون گفت بخور
من ک غعلا هر روز میخورم چون وزن کم کردم تا 13برم برا کنترل وزن ببین اومده بالا یا ن 8 کیلو کم کردم
هر روز
اوایل یک روز درمیان بخاطر ریزش موهام دکتر گفت هرروز بخور
هروز بعد صبحونه میخورم
از هفته ۱۳ به بعد دکترم گفت هروز بخور
من هر روز یدونه بعد شام میخوردم دوماه ولی این ماه نداده دکترم یه قرص دیگه داده
هرروز
من هنوز نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.