خانما شما مولتی ویتامین رو هر روز می‌خورید یا یک روز درمیان؟ ؟؟

۱۰ پاسخ

من مولتی رو هرروز بعد از صبحانه میخورم ویتامین دی رو بعد از غذا و اهن اسیدفولیک رو قبل خواب

من هرروز میخوردم یه کم وزنم تو یه ماه زیاد رفته بود بالا یه روز درمیون گفت بخور

من ک غعلا هر روز میخورم چون وزن کم کردم تا 13برم برا کنترل وزن ببین اومده بالا یا ن 8 کیلو کم کردم

هر روز

اوایل یک روز درمیان بخاطر ریزش موهام دکتر گفت هرروز بخور

هروز بعد صبحونه میخورم

از هفته ۱۳ به بعد دکترم گفت هروز بخور

من هر روز یدونه بعد شام میخوردم دوماه ولی این ماه نداده دکترم یه قرص دیگه داده

هرروز

من هنوز نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری