خانما اسم علیسان چطوره؟ دلنشینه ؟

۷ پاسخ

ببین اسم بد نیستا من خودم چون علی داره دوس دارم ولی دیگه تو تبریز شورشو دراوردن تو هر کوچه ای ۵تا علیسانه باور کن کرکتدی افتافا گوتوب عادین ایچینه انقدرم قلیظ صدا میزننا

هرچی به دلت میاد بزار اسم پسر من علیهان، همه میگفتن خوب نیس من گذاشتم و راضی ام عاشقشم♥

اسم سلیقه اییه

گلم سلیقه اییه خودت ببین چی دوست داری

خیلی دوست دارم من♥

اسم پسر آینده منم همینه😍

سلیقه ایه اسم ممکنه یکی خوشش بیاد یکی نه هر چی به دل خودت میشینه همون انتخاب کن

سوال های مرتبط

مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلسا مامان دلسا ۸ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۸ ماهگی