سلام مشکل تخمک دارم کسی میتونه کمکم کنه

۹ پاسخ

مرکز بارداری اصفهان برو نتیجه میگیری من چند وقت پیش سرکلاژ داشتم یه خانمی اومده بود تخمک اهدا کرده بود

دکتر هتاو تهرانی

کدوم دکتر رفتی؟

برو تخمک اهدایی بگیر

آزمایشگاه نوبل برا نوشته یائسه

کسی رو ندارم که ازش بگیرم

میتونی تخمک اهدایی بگیری از مادر یا خواهر یا خواهر شوهر بعدش انتقال میدن خودت باردار میشی

امروز دکتر گفت ذخیره تخمدان نداری

مشکل چی؟

سوال های مرتبط