۱۶ پاسخ

خدایی واکسن خیلی بده

عزیزم 🥲🥲🥲🥲

آره.فقط سعی کن پاشا ی جور نگه داری ک تکونش نده.اگه تکون بده دردش میاد و گریه ...

حوله گرم گذاشتی براش؟

ببخشید فکر کردم دل دردا میگی

مثل مام هستش.باید بزنی دور نافش ماساژ بدی در جهت عقربه های ساعت.خیلی خوبه
من ک برا دل درداش دیگه دارو نمیدم از وقتی اینا میزنم.دکتر برام نوشته

تصویر

قنداق کن پاشو تکون نده دردش کمتره

کمپرس سردو گرم بزار

پاهاشو با روسری ای چیزی ببند ک کمتر تکون بده
کمپرس سردم مرتب بذار
پسر منم هی گریه میکنه به زور میخابه دوباره بلند میشه گریه 😭😭
پاراکیدم سر موقع بده

از زانو ببندم؟

منم دیروز زدم بیتاب بود استا دادم یکم اروم ترش کرد اگه گواره داره بزارش تو اون یه اهنگم هست دختر من خیلی باهاش اروم میشه اگه دوستدداری دانلودش کن بزار براش شاید اروم تر شد اسم اهنگ پارسادمیرچی برقصان مرا

شکمشا ماشاژ بده در جهت عقربه های ساعت
ی رول میرنم من ب اسم میرابل،خیلی خوبه

منم اینطوریه

روپامه پاهاشو اینجور گرفتم

تصویر

واکسن زده؟

وای منم

سوال های مرتبط