خانوما چیا نخورم نفخ بچم زیاد نشه

۵ پاسخ

بعد غذات گرمیانه بخور مث رازیانه و چهارزیره ک نفخشو بگیره.نمیشه ک هیچی نخورد

تو فکرشو بکن حتی چایی نفخ داره، کلن هیچی نباید بخوریم

حبوبات رو خیس کن قبل پخت
سیب خواستی بخوری بپز
پرتقال هم نمیتونی بخوری

میگن حبوبات ، کاهو ، سبزی خوردنی ، فلفل دلمه

کوکوسبزی نفخ رو میبره من همش میخورم از مجبوری🥲

سوال های مرتبط

مامان مهدا 🦋 مامان مهدا 🦋 ۵ ماهگی