۲ پاسخ

اگه خلط داره سرماخورده هر چهار ساعت پاراکید بده
یدونه حوله یا دستمال رو بردار با اب ولرم بشور ابشو بچلون به زیربغلش ، رون پاهاش پیشونیش بکش چندبار انجام بدی دماش اوکی میشه

برای دندونه
پاراکید بده یا بزن به لثه هاش

سوال های مرتبط