۱۱ پاسخ

من هم اپتامیل میدم هم ببلاک اچ آ

من پسرم از وقتی به دنیا اومده ببلاک میدم بهش شیرش سبکه ولی به نظرم زیاد وزن نمیده پسر من وزنش کمه دلم میخاد شیرشو عوض کنم ولی میترسم بهش نسازه یبوست بشه

کسی تجربه داشته

خانما چرا بچه رو که پوشک میکنم بعداز چندساعت نم پس داده لباس خیس میشه؟
یعنی سایز ۱براش کوچیکه؟؟

من میدم فعلا ک راضیم

اها پس وقتی یبوست میشه بهش نده باید شیرش عوض شه
من از تولد تا الان اپتامیل ۱بهش میدم بهترین شیر نزدیک ب شیر مادرهم هست

ن بابا بیمارستان زیاد متوجه نمیشن چه شیری بنویسن باید دکتر متخصص اطفال بنویسه

چند روزش هست ؟

اگر یبوست میشه باید شیرش عوض کنه دکتر

اره خیلی خوبه روی بچم خوب اوفتاده

من اپتامیل 1 میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیلا🤭💗 مامان لیلا🤭💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝑴𝒆𝒉𝒓𝒂𝒅🐣 مامان 𝑴𝒆𝒉𝒓𝒂𝒅🐣 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۶ ماهگی