زایمان با آمپول فشار چجوریه؟ چرا همه میترسن؟

۱۶ پاسخ

وااای خدارو هزار مرتبه شکر ک ب من نزدن اینجور ک تعریف میکنن انگاری خیلی بدترش میکنه

فقط ماساژ پرینه رو شروع کن ورزش کن شاید همون ۳۹ هفته خودت دردت بگیره

هرچقدرم که سخت باشه از پسش برمیای توکلت به خدا باشه

سلام عزیزم منم با آمپول فشار زایمان کردم بله خیلی سخت تر از حالتی که خودت دردت بگیره من دهانه رحم باز نمیشد 15ساعت طول کشید تا زایمان کنم اما بعد بدنیا اومدن بچه همه چیو فراموش می‌کنی😊

عزیزم من با امپول فشار زایمان کردم ۸ صبح بستری شدم ۸ و نیم شب بچم به دنیا اومد از ۴ بعد ازظهر درد هام بیشتر شد

کسی که نم نم با فاصله کم درداش شروع بشه بعد دوز دردا بره بالاتر و فاصله بین دردا کمتر بشه آماده تره ذهنش و جسمش
یا اونی که درد نداره چهلو پر کرده بهش میگن مجبوری امپول فشار بزنیم
خونسرد ریلکس بی درد نشسته میزنن و یهو دنیااایی دردو بهش منتقل میکنن
فاصله دردا از همون اول کمه(:
مشخصا چیز جالبی نیست
بچه هاشونم حتی استرس میگیرن غالبا بعد تولد کولیک دارن
تا اونایی ک رونده طبیعی بدنشونو طی کردن

ولی این بار درد داشتم رفتم زود رفتم انتظار نداشتم نگهم دارن ۳۶ هفته و ۴ روز بودم ۲ سانت بودم اینقدر معاینه کردن کشتن منو بعد آمپول فشار هم زدن

مثل اینه که یه درد مصنوعی بهت القا بشه .والا ما که زاییدیم اصلنم ترس نداشت .فقط یکم درد داره که مال همون لحظه هست

فقط اگ دردات شروع شد زود نرو ک هی معاینه کنن اذیت بشی من بچه اولم ب ۶سانت رسیدم رفتم بستری کردن ۱ساعت و نیم بعد بدون آمپول فشار ب دنیا اومد

من زایمان قبلی تجربه کردم خوب بود واسم زود زایمان کردم شاید 20 دقیقه درد داشتم که بچه اومد. الانم درد ندارم تا 14 هوم فرصت دارم وگرنه باید بستری شم

وحشتناکه تو سرمه میزنن ده برابر پریودی دردتو زیاد می‌کنه .شانس بیاری دهانه رحمت راحت باز بشه که زود تموم شه

چون ب زوره
ب فشاره
اسمش روشه🥲

درداش بیشتره و دهانه رحم دیرتر باز میشه

سخت
خیلی سخت
من البته تهشم نتونستم و سزارین شدم

دردات رو چندین برابر زیاد تر میکنه

دقیقا منم داشتم به این فکرمیکردم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی