منم خیلی دوسدارم برم با امپول فشار زایمان کنم خیلی اذیت میشم دوسدارم زودتر به دنیا بیاد
شما هم دوست دارید زودتر زایمان کنید؟
امپول فشار دردش زیاده
منم ساعت ۶ صبح آمپول فشار زدن کم کم درد شروع شد ولی درد زایمان نبود دوباره آمپول زدن ساعت ۱۰ ۱۱ درد ها شدید شد و ساعت ۱۲و ۲۵ دقیقه دخترم به دنیا اومد .
هل دو بارداریمم با آمپول فشار بود مشکلی هم نداشتم.
منو دیروز ختم بارداری دادن ک امروز برم با امپول فشار زایمان کنم
ترسیدم نرفتم
من بدون امپول در عرض دو ساعت فول باز شدم خیلیم دردش زیاد بود 😥
نه اینکه خوب نباشه ولی خودت به درد طبیعی تا ۳یا چهارسانت باز بشی بهتره با امپول درد میکشی ولی با امپول زودتر دهانه رحم باز میشه
دردش بیشتره
من با امپول فشار چهار ساعته زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.