۳ پاسخ

برا دختر من از دم صبح تب و بیقراریاش شروع شد تا چند روز بیقرار بود
وگرنه همون روز عالی بود همش خواب بود
مسکنشو ب موقع بهش بده

فقط مواظب تب باش و اگ پاشو تکون داد گریه کرد پاشو مث قنداق ببند
واسه دختر من خداروشکر سبک بود واسه شمام انشالله سبک باشه اذیت نشه

واکسن دو ماهگیش اذیت نکرد ؟ انشالله که اذیت نشه 🫀🌱
منم فردا باید ببرم
فقط می‌دونم شیر نخوردن و بی حالی و استفراغ بعد واکسن طبیعی نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱۱ ماهگی
مامان محمد مبین مامان محمد مبین ۱۱ ماهگی
مامان کایرا🧚‍♀️ مامان کایرا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان وانیا💖 مامان وانیا💖 ۱ سالگی