برا دختر من از دم صبح تب و بیقراریاش شروع شد تا چند روز بیقرار بود
وگرنه همون روز عالی بود همش خواب بود
مسکنشو ب موقع بهش بده
فقط مواظب تب باش و اگ پاشو تکون داد گریه کرد پاشو مث قنداق ببند
واسه دختر من خداروشکر سبک بود واسه شمام انشالله سبک باشه اذیت نشه
واکسن دو ماهگیش اذیت نکرد ؟ انشالله که اذیت نشه 🫀🌱
منم فردا باید ببرم
فقط میدونم شیر نخوردن و بی حالی و استفراغ بعد واکسن طبیعی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.