۵ پاسخ

منم سرماخوردم دکتر بهم قرص ازیترومایسین داد خوردم

آب سرد اصلا نخور
چای کمرنگ فراوان

فقط شلغم و بخور کن کاری دیکه ای نمیتونی کنی ابلیمو عسلم واسه تو‌خوب نبست تو این موقع شیرت و میبره نمیتونی بدی به بچه

مامان عزیز بار اول که نیست سرما خوردی میدونی که چه داروهای خانگی چه داروهای شیمیایی اثر اونچنانی نداره سرماخوردگی چه ویروسی چه باکتریایی باید دورش طی بشه بسته به اون میکروب یه هفته دوهفته یا ..‌ طول میکشه تا خوب بشی

شربت آبلیمو عسل درست کن خیلی خوبه

سوال های مرتبط