من چی ماه اول پریود شدم🥲
بازم خوبه من دوماهگی اومد
عزیزم آویشن بخور
منم امروز بعداز ۹ ماه بخاطر آویشن خوردن، شدم.حواسم نبود لعنت بهش
من هنوز نشدم ولی خیلی خوبه پریودی ادم ورم شکمش می خوابه ای کاش منم بشم
کاچی بخور
وای من امروز شدم ضدحال بدی بود بدبختی اینکه نمیذاره از جام تموم بخورم برم نوار عوض کنم 😑
فقط گرمی بخور
قهوه نخور
منم متنفرم از پریودی از نوار بهداشتی از خون اه
کاچی درس کن بخور
من هنوز نشدم فقط چند وقت پیش لکه بینی بود دیگ هیچی
چه خوب من بعد 2 ماه بعد زایمان پریود شدم
چایی زنجبیل بخورین دارچین گرمی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.