۶ پاسخ

آب پز کن با موز قاطی کن بده خیلی خوب میشه پسرمن که اینجوری خیلی دوست داره

پنکیک با شیر و موز و تخم‌مرغ آرد برنج من درست کردم .

اگر زرده و سفیده تست کردی هم میتونی آبپز کنی هم میتونی تو فرنی بزنی همراه آرد برنج تو شیر یا آب میپزه

ابپز کن
کوکو درست کن باهاش
پنکیک درست کن
اینجوری

من آب‌پز یا سرخ میکنم با کره بهش میدم .

من فرنی درست مکنم باهاش

سوال های مرتبط

مامان fandogh مامان fandogh ۱۵ ماهگی