مهم نیست منم داره دکتر گفت از بین میره..اکو قلب بده
عزیزم نگران نباش برای بچه منم
گفتن و دکتر گفت چیز مهمی نیست و ممکنه در بعضی بچه ها باشه و قابل پیگیری نیست موضوع
هم اکو قلب هم دکترم هم سونو گفتن طبیعیه خداروشکر
و اینکه برای بعد تولد همه نوزادان رو میگن ببرین اکو قلب ۱۵ روزگی
پس نگران نباش ❤️
نگران نباش اکو برو انشاالله رفع شده
از کجا فهمیدی انومالی گفت؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.