بچه ها ی لکه سفید روی بطن چپ جنین هسته خیلی نگرانم😭😭

۴ پاسخ

مهم نیست منم داره دکتر گفت از بین میره..اکو قلب بده

عزیزم نگران نباش برای بچه منم
گفتن و دکتر گفت چیز مهمی نیست و ممکنه در بعضی بچه ها باشه و قابل پیگیری نیست موضوع
هم اکو قلب هم دکترم هم سونو گفتن طبیعیه خداروشکر
و اینکه برای بعد تولد همه نوزادان رو میگن ببرین اکو قلب ۱۵ روزگی
پس نگران نباش ❤️

نگران نباش اکو برو انشاالله رفع شده

از کجا فهمیدی انومالی گفت؟؟؟

سوال های مرتبط