خانما تو رو خدا غربالگری دومم رو نگاه کنین چیکار باید بکنم ؟!

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم من ۱ب۱۷۳ بودم آمنیو دادم خداروشکر چیزی نبود برا شما۱ب۲۵۰هست انشاالله چیزی نیست

نسبت فامیلی داشتین مگه ؟یا تو اقوام دارین کسیک سندروم داشته باشه؟

باید امینو سنتر بدی سندروم احتمال مثبت داده

عزیزم مگه به دکترنشون ندادین؟

امینو سنتز ندادی

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷توراهی 😍🩷 مامان 🩷توراهی 😍🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری