عزیزم من ۱ب۱۷۳ بودم آمنیو دادم خداروشکر چیزی نبود برا شما۱ب۲۵۰هست انشاالله چیزی نیست
نسبت فامیلی داشتین مگه ؟یا تو اقوام دارین کسیک سندروم داشته باشه؟
باید امینو سنتر بدی سندروم احتمال مثبت داده
عزیزم مگه به دکترنشون ندادین؟
امینو سنتز ندادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.