بچه ها غربالگری اولمو نگاه کنید تو رو خدا زده ریسک 😭😭 نیاز به سلفری داره

تصویر
۱۲ پاسخ

سل فري داديد شما ؟ جوابش كي مياد؟
منم ريسك زد تازه سه روزه سل فري دادم البته به من دكتر گفت بخاطر سن ريسك زده برات

اصلا نترس دکتر من خودش بهم گفت آزمایشگاه ها دست به یکی کردن 70/80 درصد آزمایش ها اینجور بزنن اصلا چیزی نیست اگر توی اقوام مشکل نداشته باشین

عزیزم نگران نباش به خواهر منم گفته بودن ولی بچه هاش سالم بودن

دکترت کیه؟
پیش کی انتی رفتی

ان شاءالله که خیره عزیزم آزمایش بده امید به خدا که موردی نباشه

نگران نباش ،اکثرا ریسک رو میزنن ،ولی تو آزمایش سل فری همه چیز اوکیه

بنظرم آمینو سنتز بده مطمئن تره

عزیزم ا‌ول که آروم باش استرس برای نی نی خوب نیست ها
دوما چیزی نیست که برای خیلی ها ریسک میزنه سلفری میدن و ۹۹ درصدشون نی نی سالمه غصه نخور
سونوت چطور بوده ؟؟ عکس اونم بذار اخه سونو هم مهمه

اره عزیزم حتما سفلری بده ایشالا چیزی نیست

بله نیاز داره دکترت باید بنویسه واست

برا همه اکثرا میزنه انجام بده خیالت راحت چیزی نیست

اره عزیزم ریسک زده

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد