۴ پاسخ

بستگی به میزان قند خونت داره بعضی ها یدونه بعضی ها هم دوتا و یکسری ها اصلا قرص جواب نیست انسولین میزنن، ببین دکترت چی گفته

یدونه بعد از ناهار

یدونه بعد شام..
البته بارداری قبلی دو تا میخوردم

یدونه بعدازناهار

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد