۵ پاسخ

من خیلی میخوردم دیابت گرفتم

من ۲ ۳ تا میخورم

من روزی یکی دوتا زیاد نمیتونم بخورم

منم میوه زیاد میخورم بعضی میوه ها زیاد نخور قند نگیری سیب هر چقد دلت میخواد بخور 😅

من روزی2 3تا
گاهی هم شبا اب پرتغال طبیعی میخورم

سوال های مرتبط

مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری